Lilypie Second Birthday tickers

2 Haziran 2011 Perşembe

Kumru 1 yaşında

Güzel Kızım;

Senin içimdeki kalp atış sesini ilk dinlediğimden beri her geçen gün varlığın beni sana daha çok bağladı.İlk kıpırtılar,ilk tekmeler derken sen dünyaya geldin,bir yaşını doldurdun bile...

Bakıcının 3 haftalık mecburi izni sebebi ile ben de mayıs ayının son 3 haftasını seninle başbaşa geçirdik.İznimin son günü de senin doğumgününü kutladık hep beraber sevdiklerimiz ile..



Hazırlık aşaması biraz yorucu oldu.Çünkü aklımdaki süsleri yapabilmek için istediğim malzemelere ulaşamadım.




Bir benzerini dahi bulmak zordu.En basitinden birkaç alternatif dışında baskılı karton bile bulmak zor oldu.Neyse sonunda içime sinen şeyler hazırlayabildim senin için.

Büyükler Karamürsel'de olunca biz de doğumgününü orada kutlamaya karar verdik.



Pastan Kumru figürlü olarak hazırlandı.




Ben de gece yarısı sana ikinci bir bezpasta yaptım ellerimle:)



Tüm sevdiklerimiz bizi kırmayıp beraber oldular ogün bizimle.

Ttüleri çok sevdim hep.Diş buğdayında kendi ellerimle yaptığım tütü bu kez işyerinden arkadaşım Duygu Abla'ndan geldi sana hediye.O kadar sevindim ki...Çok yakıştı sana:)

Onca kalabalığa rağmen sen gene beni hiç üzmedin.Ki kalabalığı oldum olası sevmiyorsun.Beraber geçidğimiz 3 haftada birbirimizi daha da çok bağlandık.Sen tüm gün boyunca gözlerinle hep beni aradın.Uzaklaştığım anlarda biraz mırın kırın ettin ama olur o kadar.Aferin sana benim güzel kuşum.

Bir yıl nasıl geçti gerçekten anlamadım.İlk gülüşüne,ilk dişine,ilk kelimelerine şahit olabilmek benim için hiç unutulmaz şeyler olacak.Ama en çok seni ilk kucağıma aldığımdaki o mis kokunu hiç unutmayacağım.

Ben gerçekten seninle tekrarv büyüyorum.Hergeçen gün birşeyler öğreniyor olman,gözlerimizin önünde minik bir prensese dönüşmen inanılmaz bir süreç..

İyi ki seni doğurdum.Canımın parçasısın..

Sağlıkla,hep beraber güzel günlerimiz olsun yavrum..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: