Lilypie Second Birthday tickers

30 Kasım 2010 Salı

Ayrılığa 1 kala...

  Bugün doktor kontrolün vardı.Altı ay iki gün itibariyle kilon 7180 gr.,boyun 65.5 cm.
Geçen aya göre 830 gr.almışsın.Ek gıdaların bunda payı büyük diye düşünüyorum.Ama hala yoğurt ve meyve püresinde doktorun verdiği ölçüye gelemedik.

  Kahvaltımıza anne sütünün yanında,peynir,yumurta,tereyağı ve pekmez eklendi.Yumurtayı çeyrek çay kaşığından başlayarak her gün yarım çay kaşığı arttıracakmışız.

  Öğün aralarını 3 saate çekmemiz gerekiyormuş.Zaten ben evde olmayacağım için artık her canın çektiğinde ememeyeceksin.Sütüm varoldukça sana işyerinde sağıp getireceğim.

 Sebze çorbamıza 1 çay kaşığından başlayarak kıyma ekleyebilirmişiz.

 Meyve olarak artık narenciyeyi de listemize ekleyebilirmişiz.

  Demir testi sonucun referans aralığında çıktığından dolayı, demir damlasına başlamıyoruz.D vitaminine sen bir yaşına gelene kadar devam...

  Bakıcına hala ısınamadım.Ama şimdilik başka bir çarem yok.Aynı dili konuşamıyor olmaktan çok rahatsızım.Oldukça net ifade ettiğimi düşündüğüm şeyleri bile birkaç kez tekrarlamak beni çok endişelendiriyor.Neyse aramaya devam bu arada...

  Güzel kızım 6 ayımızı birlikte geçirdik.O kadar çok isterdimki senin daha nice ''ilk'2lerine ben şahit olayım.Örneğin ilk dişinin çıkışını babana ben müjdeleyeyim isterdim.Ama biliyorumki gün  içerisinde senin kokunu çok fazla özleyeceğim.Çalışmamak gibi bir alternatifim olsa emin ol senle olurdum.Ama senin için bu ayrılık,senin iyiliğin için...

  Yarın nasıl geçecek bakalım?Akşam olabilecek mi?

Benzer Yazılar



2 yorum:

MeraklıCüce dedi ki...

naaaptın işte?çok merak ediyorum. iyi misin?

Dilek dedi ki...

Nihan;

Bugün ikinci gün bitti iş yerinde.Zor oldu.Sudak çıkmış balık gibiydim.Üstelik gelir gelmez yoğunluk başladı.Ama aklım hep Kumru'daydı.Akşamı iple çektim.Süt zaten azalmıştı biliyorsun,bugün of,s dışında toplantım vardı süt bile sağamadım.İşe konsantre olmam gerekli.Ama kolay olmayacak gibi görünüyor.Kumru'nun babası bu aralar evde o yüzden içim biraz da olsa rahat.İlk sabah işe giderken fotoğraf çektirdik kızımla birlikte.Kokladım durdum O'nu.Ama akşam kavuşmalarımız çok güzel oluyor.Deli gibi heyecanlanıyor beni görünce.Hemen memeye saldırıyor:)

Senin de az kaldı değil mi işe dönmene?

Ama benim gibi yapma sakın.Strese girme fazla.Sütler gitti benim o sıkıntılar yüzünden.