Lilypie Second Birthday tickers

28 Şubat 2011 Pazartesi

9. ay

   Bugün sen kucağıma geleli tam 9. ay...Zamanın hızla akıp gittiğinden mi bahsetsem,gözlerimin önünde bebeklikten çocukluğa geçiş yapmak üzere olan senden mi bahsetsem,büyüdüğünü gördükçe ilk bebeklik hallerini özlediğimden mi bahsetsem bilemedim.


   Sen dokuzuncu ay itibariyle;iki dişi olan,yerinden duramayıp,her yere dönerek ulaşan,sevdiği şarkılara(Aman bre deryalar hala ve hala favorin) aaaaa diyerek,üstelik el şaklatarak eşlik eden,sana her gülene tüm sevimliliğinle içtenlikle gülümseyen,belki de geçti bilmiyorum ama, ben seni kokladığımda hala ''ilk bebek kokusu''na sahip olan,gözlerinin içi gülen kocaman bir bebeksin...

  İyi ki doğdun,iyi ki benim bebeğim oldun...

  O kadar korkuyorum ki sensiz kalmaktan,dilerim ömrümüz hep beraber sağlıkla geçsin nice güzel günlerde..

  Tekrar hoşgeldin hayatıma güzel kızım.

Benzer Yazılar



1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler