Lilypie Second Birthday tickers

8 Şubat 2011 Salı

İnci Tanem

    Bugün sen 8 ay 1 hafta 4 günlükken o çok beklediğimiz ağır misafirini keşfettik...Sol altta ilk dişin minicik bir pirinç tanesi gibi görünüyor.
Çok şükür o hep bahsedilen ateş sende olmadı.Sadece birkaç gün hafif sulu oldu kakan ,o kadar.

     Bugün 8. ay kontrolümüz vardı.Sen iyi bir seyir izliyorsun.Bugün itibariyle 8260 gr,71 cm olmuşsun.En son 30 aralıktaki tartılmanda 7820 gr ve 69 cm.idin.Hep yazdığım gibi büyüyorsun.Maşallah sana..Ama hala emekleme belirtisi yok sende.Ben her akşam işten geldikten sonra seninle yerde komando eğitimine devam ediyorum:)Eskisi gibi yüzüstü durmaktan çok sıkıntı duymuyorsun,sıkılınca da zaten dönüveriyorsun.Ama doktorunun da dediği gibi belki hiç emeklemeyecek,direk yürüyen bebeklerden olacakmışsın.Bakalım bekliyoruz:)

    Güzel kızım, senin ilk dişinin gelişini ,senin biraz daha büyümeni kutlamak için güzel bir diş partisi vermek istiyorum.Ama önce oturup güzel bir plan yapmak lazım.Bütün aile büyüklerimiz uzakta da olsalar burada,İstanbul'da,kendi evimizde sana güzel bir parti vermek şu sıralar en büyük arzum.Bakalım,uygun bir zamanda planlayacağım.

    Bu arada sen artık anne sütünü tamamen bıraktın.Benim işe başlamamla birlikte yaklaşık iki haftadan sonra sen sabah emmelerini bırakmaya başladın.Geceleri uykunda emiyordun.Gündüz ne yaptıysam da meme almayı reddettin.O arada da sütüm inanılmaz bir hızla azaldı.Sonra geceleri de ağlayarak emmeyi reddetmeye başladın.Çok istememe rağmen seni dolu dolu 7 ay emzirebildim.Bu sanırım ömrümün sonuna kadar içimde yara olarak kalacak.Belki özlemişsindir diye arada seni memeye tutuyorum ama o kadar sıkı kapatıyorsun ki dudaklarını,ve ağlayarak kafanı diğer tarafa çeviriyorsun.Senin uzun süreli emmemene etken olan özel şeyler var ama onları burada yazmak çok doğru olmayacak...
Hala en sevdiğin şarkı,sana ikinci ayından itibaren söylediğim''aman bre deryalar'' türküsü.Sen hamile iken Balkanlarda gezmemin mi etkisi,taşıdığın kanın mı etkisi bilmem ama ben ne zaman o türküyü söylemeye başlasan sen de bana eşlik ediyorsun.Hatta bazen uykun kaçıyor,gecenin ikisinde de söylüyorsun:)

     Uykuların artık düzene girdi.Gece en geç 22:00 gibi uyuyorsun.24:00 ve 06:00 da beslenmemiz var.Bazen sabahın altısında uykunu mu alıyorsun bilmiyorum,bir daha uyumuyorsun.İşte o sabahlar işe gitmek zor oluyor.Ama normalde sabah 06:00 gibi sütünü içtikten sonra sabah 08:00 e kadar tekrar uyuyorsun.Bazı sabahlar ben işe giderken sen uyuyor oluyorsun.İşte o zamanlar bana çok zor geliyor.Çünkü eğer uyanıksan,''ben gidiyorum anneciğim,görüşürüz'' dediğimde bana el sallaman çok hoşuma gidiyor.Bu aralar en çok yaptığın şey el sallamak.Özellikle de uyku saatin gelip de seni kucağımıza aldığımızda ''hadi baybay'' dediğimizde,sen de el sallıyorsun.

    İşte böyle geçiyor güzel kızım 8.ayımız...Bazen ellerine bakıyorum ,o ilk gördüğüm minicik ,incecik ellerden ne kadar da farklılar şimdi..

    İyi ki doğurmuşum seni....

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: