Lilypie Second Birthday tickers

22 Şubat 2011 Salı

İnci tanem 2

   İlk dişinin ardından geçtiğimiz haftasonu dedelerini ziyarete Karamürsel'e gittik.İlk gün hava çok güzeldi.Seninle deniz kenarında yürüyüş yaptık.Sana ilk kez martıları ve sakarmekeleri gösterdim.Yakınımızdan uçan martıları çok sevdin.Onlar üzerimizden uçtukça sen gülücükler attın:)Cumartesi-pazar hava güzel olmadığı için sahil turu keyfimizi devam ettiremedik.Ama o iki gün boyunca da sen bolca dede-babaanne kucağı keyfi sürdün.Onlar mutlu,sen mutlu:)


19 şubat cumartesi gecesi uykunda ağladın durdun.Huzurlu değildin.Haliyle biz de uyuyamadık sen öyle huzursuz olunca.Pazar sabahı diş kontrolünde geceki huysuzluğunun suçlusunu buldum:)Alttaki ilk dişinin hemen yanında ikinci bir diş daha eklendi..Böylece 20 şubat pazar günü ikinci inci tanemiz de gelmiş oldu..

Bense hala sana ''dişbuğdayı'' yapamadım.Hiç fırsat olmadı bu sıralar.Haftasonları bile toplantılarım oldu..Ben bu arada kafamda şekillendirdim sayılır ama hazırlıkları..Gerisi uygun zaman ve alışverişe kaldı:)

Bir sonraki post umarım senin diş partin üzerine olur:)

Senin de eğleneceğin, güzel bir parti hazırlamak için annene o minicik dişlerinin göründüğü güzel bir gülümseme yeter de artar bile...

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: