Lilypie Second Birthday tickers

31 Ekim 2010 Pazar

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı

Bu tatilde beni en çok heyecanlandıran şeylerden bir tanesi de seninle ilk kez Cumhuriyet Bayramı'na katılıyor olmaktı.

 Çıralı'daki ikinci günümüzde kahvaltıdan sonra kaldığımız pansiyonun hemen yakınındaki Çıralı İlköğretim Okulu'na gitmeye karar verdik babanla.Çocukluğumuza dönelim,biraz çocuklaşalım ve 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nı kutlayalım istedim.
 



  Baban aldı seni gene omuzlarına doğru okula...Okulda sadece iki sınıf varmış ve o kadar az öğrencileri var ki 20 öğrenci yok bile toplamda.Zaten bir müdür bir tane de öğretmen var.Ama benim için o kadar sıcak bir görüntü ki o minik öğrencilerin ellerinde bayraklar,balonlarla sabırsızca törenin başlamasını bekleyişleri.

  Okulun öğretmeni sana bir bayrak verdi önce.Sen sanki daha önce defalarca bayrak taşımışsın gibi o kadar sıkı kavradın ki bayrağı...Çok hoşuna gitti kesin.Çocuklar köyün yolunda 6-7 kişilik bandoları eşliğinde yürüyüş yaptılar,sen de babanla beraber onlarla yürüdün.O kadar duygulandım ki anlatamam.Çocuklardan biri bana balon verdi,onu da diğer eline tutuşturduk,değmesinler senin keyfine.






  Ne iyi ettik de gittik Çıralı'ya.Senin bir köy ilkokulunda ,minik öğrencilerle yaptığın Cumhuriyet Bayramı yürüyüşünü hiç unutmayacağım ...

  Harikaydın,seni çok seviyorum...

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: