Lilypie Second Birthday tickers

18 Ekim 2010 Pazartesi

İlk Kitaplarımız

   Sana doğduğundan beri masal anlatıyorum.Hatta Pamuk Prenses'i pek seviyorsun ama, Rapunzel için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.''Saçlarını kuleden aşağıya kadar sallandırmış'' dediğimde başlıyorsun ağlamaya.Tamam bebeğim, senin de o kadar uzun saçların olacak,hem ben senin bu kel halini de çok seviyorum:)Masallar bazen aklıma gelmiyor uyduruveriyorum hemen.Anlamaz diyenlere inat sen pek bir merakla dinliyorsun.

   Küçükken de anneannen bana kitap okurdu,daha okumayı bile bilmezdim.Ama nasıl ezberlediysem artık, sonrasında ben ona anlatırdım okuduğu hikayeyi, resimlere bakarak .Daha ilkokula başlamadan bir sürü kitabımız oldu bizim teyzenle.Bazılarını hala saklıyorum,onları da okuyacağım sana.Bu sefer dinleyen küçük kız değil, bir anne olarak:)Ne garip zaman nasıl geçiyor,o kitapları şimdi ben kızıma okuyacağım...

  Masallardan sonra ilk kitapların hediye geldi geçen gün.Halan almış,kocaman resimli küçük hikayeler...
Kelebek ve kar tanelerinin oluşumunu anlatıyor.ilk kitapların ı sana dün okudum.Resimlere ilgiyle baktın,renkleri çok seviyorsun.


Off ne kadar heyecan verici herşey..Bir yandan bugünlerinin,bu kadar küçük olmanın tadını çıkartmaya çalışıyorum,bir taraftan da biran önce büyü,senle kırlara gidelim,oyunlar oynayalım,sohbetler edelim istiyorum..Ama ''anı yaşamak''lazım değil mi güzel kuşum?

İyi ki geldin,seni çok seviyorum...

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: