Lilypie Second Birthday tickers

4 Ekim 2010 Pazartesi

Akçakese

Bu yıl tatile çıkamadık..Sen küçüktün,aşı takvimine uymadı zamanlama,babanın işleri çıktı vs.Nitekim uzaklara gidemedik.Ama ben oturdum internetin başına İstanbul'a yakın yerleri araştırmaya başladım...Derken Akçakese'ye rastladım sayfalar arasında dolanırken.
Akçakese Şile-Ağva yolu üzerinde,küçük bir köy.''Hadi gidelim mi?Ama Kumru ile nasıl olacak?'' falan derken düştük yollara.Yol bana uzun geldi açıkçası.Üstelik yolunvirajlı olması ,ağustos sıcağında senin arabada rahat durmaman falan yordu beni.Akşakese'ye vardığımızda iki tane plaj vardı.Biz Yeşim Camping'i seçtik.Hava bulutluydu ve denizde inanılmaz dalga vardı.Ama çok güzel bir su,tertemiz kumsalı vardı..Zaten keşfettikten sonra 2 kere daha gittik.Ben her yola çıkışımızda babana mızmızlandım,''o yol çekilmez'' diye ama oraya vardığımızda hep ''iyi ki gelmişiz''dedim.Sarıgerme'deki gibi koca dev dalgalar vardı her gidişimizde.Oranın yerlileri denizin zaman zaman dümdüz çarşaf gibi olduğunu söyleseler de biz hiç denk gelemedik.Ama açıkçası dalgalı hali çok daha eğlenceliydi.Zaten yüzebilmenin imkanı yok,duruyorsun suda ve dalgalar seni dayak yermişçesine dövüyor:)Tabiki akşam eve dönünce haşatı çıkıyor insanın o ayrı..

İlk gidişimizde seni denize sokmadık.Baban girdi daha çok ,ben sadece 15 dakika kalabildim suda,çünkü sen acıkmıştın:)

Baban seni denize soktu ikinci gidişimizde.Daha doğrusu sokmaya çalıştı.Açıkçası ben korktum.Çünkü o dalgalarda dengede durabilmek çok zordu ve seni düşürürsek elimizden diye çok korktum.


Kıyıda baban alışman için denize sokarken seni daha ilk dakikalarda koca bir dalga geldi çarptı sana ve sen o kadar korktun ki ağlamaya başladın.




Tabiki ben hemen koşup seni kurtardım çılgın babanın ellerinden:)))




Üçüncü gidişimiz Ayşegül halanlarla beraber oldu.Onlarda olunca ben daha çok denize girebildim.Çünkü senin yanında kalmaya hevesli bir sürü kişi vardı:)Eh böyle olunca hal,bana da gün doğdu..Seni emzirdim,hop suya..Akşama kadar bir emzir ,bir koş dalgalara,güzeldi doğrusu.


Yaz tatili yapamasak da Akçakese benim için güzel hatıralar barındırıyor artık.Kocaman dalgaları,tertemiz suyu ve sapsarı kumlarıyla..Üstelik senin ''büyük su'' ile ilk tanıştığın yer olduğu için de ayrı bir yeri olacak bende artık oranın..

Yaz gene gelse de seni bu kez korkmadan denize sokabilsek...

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: