Lilypie Second Birthday tickers

15 Ekim 2010 Cuma

''Bahar''

 Çok uzaklarda olup,hiç görmediğiniz,sadece fotoğraflardan tanıdığınız bir çocuk oldu mu hiç hayatınızda ?

 Benim var böyle bir çocuğum...

Hiç görmedik birbirimizi,henüz uzak diyarları yakın edebilecek ortamımız da olmadı.O beni fotoğraflardan tanır,ben de onu ...Üstelik dilini bile bilmem.Ama tam olarak nasıl oldu,ne zaman oldu bilemiyorum.Fotoğraflarını görür görmez içim ısındı o şekerliğe...Birden benim küçük arkadaşım oldu,utangaç küçüğüm oldu...Gözlerindeki ışık sanırım benim ona ısınmamı sağladı.





Çok güzel ömrün olsun çocuk,gözlerindeki ışık hep dursun,kaç yaşına gelirsen gel...

Uzaklarda seni düşünen,belki de birbirimizi hiç göremeyeceğimiz halde yine de çok seven bir ''büyük arkadaşın''olduğunu unutma:)

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: