Lilypie Second Birthday tickers

20 Ekim 2010 Çarşamba

İlk Dünya Tadımız

   Bugün annesütünün dışında ilk dünya tadına baktık:)

İşe başlamama az bir süre kala ek gıda olaylarına ufak ufak geçelim dedik.Ama bunlar sadece ''tadımlık''olacaklar.Bakıcı kişinin benim kadar ilgilenmeme korkumdan dolayı; en azından ben evde iken ,senin ilk tadlara beraber benimle  alışman işimizi kolaylaştıracak diye düşündüm.
 Bir parça armuttu ilk tattığın meyven.Rendeden geçirdikten sonra çay kaşığı ile ağzına verdim.Ben içeri sen dışarı....Bir kaç denemeden sonra alıştın ama , yüzünü hiç buruşturmadın.Ben de sevdiğine kanaat getirdim.Zaten toplamda bir tatlı kaşığı ancak yedin:)
  Bu ay sonundaki doktor kontrolünde zaten işe başlayacak olmamdan dolayı sana anne sütünün yanında mutlaka ''ek gıdalar'' vereceğini düşünüyorum.
 Dilerim iştahlı bir bebek olursun ve sana verdiğim hiçbir yiyeceği,yeni tadı reddetmezsin bebeğim:)

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: