Lilypie Second Birthday tickers

2 Ekim 2010 Cumartesi

Kumru Bebek geliyor

Sabah hastanedeyiz,stresli miyim?Evet.Tam olarak neyin stresi bilmiyorum.Korku mu?Heyecan mı ben de koyamadım adını.Sanırım hepsinden biraz var:).

Babannen,dedelerin,teyzen,halan,Selçuk,Ayten Teyze hepsi odada benle birlikteydiler.








Aylarca ismini söylemedik kimseye artık açıklıyoruz KUMRU olacak minik prensesin ismi diyoruz.Herkes çok beğeniyor adını..


Kafamda tam olarak ne vardı bilemiyorum.Ama çok çok heyecanlıyım.Delice merak ediyorum seni.Minik prensesimizle ilk karşılaşmam nasıl olacak diye...


Haydi bakalım doğumhaneye.

Ağlamamam lazım ama tutamıyorumki kendimi...




Dışarıdakiler bekleyedursunlar...










 Babam..Endişeli olduğunda hep böyle olur yüzü..


Annemi düşünüyorum ve dua ediyorum..Güzel olsun herşey diye,seni sağlıkla kucağıma alabileyim diye.Çok kalabalık doğumhane.Doktorumu arıyor gözlerim.O gelmeden başlamamalılar..(Sanki başlarlarmış gibi).Yanıma geliyor,elimi tutuyor,''Herşey güzel olacak ''diyor..''Siz 4 kilo dediniz ama kesinlikle 3650 gramdan fazla değil bu bebek ''diyorum, gülüyor hepsi bana.

Hatırladığım'' Nerden bildin?Bebek , 3640 gram doğdu ''diyor doktorum Meltem Hanım ben uyanırken..''İyi mi peki?'' dediğimi anımsıyorum bir de..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: