Lilypie Second Birthday tickers

13 Ekim 2010 Çarşamba

Kumruca

  Bebeklerin kendilerine has dilleri var.Kesin...Biz onların dilini öğrenene kadar onlar bizim dilimizi(anadilini) öğreniyorlar.
   Sen mesela bebeğim her durumda farklı bir dille çağırıyorsun beni.Odada yalnız kalmamak en büyük isteğin.Eğer olurda ben odadan çıkarsam kısa ve kesik bir şekilde 'a' diyorsun.Bunu yüksek sesle yapıyorsun,anlamı''anne sıkıldım yanıma gel''.Acıktığında farklı sesin var.Emzirme saatin geçtiyse hele yandım.Homur homur söyleniyorsun bana.''Nerdesin ineğim,öldük açlıktan ''mı diyorsun bilmiyorum ama hem emiyor hem de homur homur söyleniyorsun bana:)

  Uykun geldiğinde gözlerini gözlerime dikiyorsun,öylece sabit taa içine bakıyorsun gözlerimin.Bu''anne beni uyut ''demek.Şimdilerde kendine ninni de söylemeye başladın.Benim bildiğim şarkıları sana uyarlayışımımı beğenmiyorsun anlamadım gitti:)Off hele emziğin ağzından düştüyse ve sen onu bulamıyorsan(ki bazen elinde oluyor ama sen basıyorsun çığlığı) o kadar sinirli''ıııhh'' deyişin var ki...

  Alışıyoruz işte birbirimize,ne güzel.

  Banyo fasıllarımız var bir de,tam şekerliksin o zamanlarda.Nasıl seviniyorsun seni banyona yatırdığım zaman.Ama banyodan çıkıp da seni havluya sardığımda kıyametler kopuyor.Sevmiyorsun biliyorum giyinmeyi,suda kalmak gibisi yok senin için.

  Ellerimizi keşfedeli çok oldu,son günlerde ayaklarını izlemek sana büyük keyif veriyor.Haklısın ama,tam ısırmalık,minicik ayaklara kim beğenerek bakmazki:)İşte bu yüzden  sen 4. ayını doldurduğunda ileride ne kadar minik ellerin ve ayaklarının olduğunu anımsayabilmek adına senin el ve ayak izini aldık babanla,hani şu bildiğimiz hamura.Yani bildiğimiz hamur değil tabiki,senin cildine zararı olmayan,hamura şekli verdikten sonra çerçeve yaptırılanlara.Ayak izini almak bir derece kolaydı ama,el izini almak çok zor.Çünkü sen ellerini yumruk yapmayı çok seviyorsun.Bir iki parmağını açsak,diğerlerini içe kıvırdın durdun.Neyseki biraz senin eline göre büyük de olsa ,bir izini alabildik minik elinin.Şimdi salonumuzun duvarında ,içinde senin fotoğrafının da bulunduğu bir çerçevede minik el ve ayak izin.

  Ne kadar hızlı büyüyorsun..İnanması ne denli güç...Ama sağlıkla büyü bebeğim,can ciğer kuzu sarması olalım hep seninle..

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok: